Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Αυτοσύσταση και προετοιμασία..! :Ρ

    Λοιπόν...Στην περιγραφή του blog σας ενημερώνω για το τι περίπου θα περιλαμβάνει κ με τι 8α σχετίζεται...Αλλά καταρχάς: Ας συστη8ώ, έστω τα βασικά: Ονομάζομαι Ελευ8ερία και είμαι 14 χρονών. Δημιούργησα αυτό το blog, γιατί  μου αρέσει να γράφω(γενικά μιλώντας), να συζητάω κλπ...μελλοντικό επάγγελμα?Δημοσιογράφος-ελπίζω :Ρ Anyway! 
   Πρέπει επίσης να σας πω τον λόγο που δημιούργησα αυτό το blog(με το συγκεκριμένο 8έμα)!Ζούμε στο 2011! Εκτός από οικογένεια, γνωστούς και συγγενείς συναναστρέφομαι με πολλά παιδιά της ηλικίας μου(γενικά εφήβους!). Επικρατεί το χάος...Συζητάω εδώ και μια εβδομάδα για την ψυχολογία ενός εφήβου, και ξαφνικά, στο διαγώνισμα τριμήνου στη γλώσσα, πέφτει το εξής θέμα για έκθεση:"Τι ζητάει ένας έφηβος από τους γονείς του;" Θα ήταν αδύνατον για εμένα να μην κάνω μια μικρή ανάλυση του εφηβικού χαρακτήρα! Εν πάση περιπτώση, κατέληξα στο τι χρειάζονται(πραγματική και ειλικρινή επικοινωνία) μέσα από το τι ζητούν(χαρτζιλίκι, υποστήριξη, κατανόηση, παρέα, διασκέδαση-Ναι ρε φίλε! Οι έφηβοι θέλουν να βγουν! Να γελάσουν! Να διασκεδάσουν την καλύτερη περίοδο της ζωής τους-)Αυτά προς το παρόν! 
   Στα θέματά μου θα μπορείτε να απαντάτε με σχόλια και αν με χρειάζεστε κάτι, είναι απλό! Στέλνετε εδώ e-mail: el.nikolak@gmail.com 
Αυτά...cu ;) ελπίζω η προώ8ησή μου να πάει καλά!Να μαζέψω αναγνώστες και να μην έγραψα τζάμπα "και βερεσέ" όλα αυτά...θέλω να πετύχει ;)) ^_^  

2 σχόλια: